Sunday, January 23, 2011

~~ permulaan untuk 2011 ~~

13 January 2011 .....hari khamis....( i will never ever forget this day !! )

that day was my birthday...(hooyeeaahhh~~ hapy besday to me) ^_^
malam 2....around 12.30am....aku ngah sy0k sgt2 main game z0mbie vs plant..
tetiba my dear friend call me...
so excited nk angkat sbb mybe die nk wish kn...huhu
  
     tp...dia suruh turun dewan n suruh aq pujuk my romate (ain) atas alasan my romate gad0h with her bf...
     uurmm.....mcm nk sad dh time 2....hahhaa
 (yelah...sangkaan salah beb !!)
     aq pon trun la kan...she my frend....
tp aq cri dia 1 kolej kk9 (my hosteL) ~~ penaT !!

finally jumpe la dia.....
then dia leh plak suruh aq jmpe sorg lg kwn aq nie....
sbb nk suruh sl0w talk la konon dgn bf dia......
( dlm hati "aq penat la oittt" )
but....aq cari la jgk..kang nagis lg aq yg cuak...hahaha
aq dh jmpe kwn aq 2 (faris)..
tp aq pelik asal kwn2 aq yg lain 
(sha,kalam,mimi,shila) semua ada....

    lg memelikkn.....dyorg ketawa nmpk aq....
adoiii...(nie hantu ke apa)
    then.....aq nampak kek....
dyorg bt surprise party 4 me....
how cute~!!
    thanks 2 my dearest frenz......
** kawan sampai syurga **


       cheese cake (yelLow color taw)


   besday gurL ^_^


             my havoc frenz....( luv u )

                                                                  
 bodyguard of the night......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...