Sunday, May 15, 2011

~~ need some power ~~

alhamdulilah....syukur kehadrat ilahi...
exam week dh settle...
mcm2 masalah timbul...bnde x jangka boleh berlaku...
rasa mcm dh give up...tp aq kuatkn je hati aku yg kecik ni utk teruskan...
hurmm.....


sedih sgt....
tp...
aku x boleh sedih...
sbb klu aq sedih....org2 sekeliling aku sume sedih...

bnyk bnde yg buat aq sedih...
first...soalan pekse..
susah...
obkos la..aq taw..
nama pon exam...
aq doa2...jawapan aku diterima oleh pensyarah aq...
~~ amin ~~

second..
bnde nie terjadi masa second week exam..
ayah aku tetiba sakit...
x jangka kan...
masa aq blik before that...dia sihat je...
kuasa ALLAH....
x de sape leh halang.....

aku pon bru je tahu ari nie...
apa sebenarnye sakit ayah aku...
mulanya...aku agak marah sbb family aku x btaw aku hal nie awal2...
tp....aq pikir mybe x nk bg aq risau...
yelah....aq kan ngah exam...

sekarang nie....
semua family aku tengah tension...
sedih...macam2 lg...

yg paling aku kesian...
mama aku...
"mama....akak x sekuat dan setabah mama...tp akak akan cuba menjadi seperti mama"

to all my fren...
doakan my daddy selamat...
sihat.....
boleh buat lawak dgn aku dan adik2...

pesanan utk ayah :
ayah...evan akak tahu ayah x bukak blog nie...tp akak nk ayah tahu...akak syg ayah...akak nk ayah sihat mcm dulu.....adik2...mama...akak perlukan ayah....ayah kene lawan sakit 2....duduk la kejap kat hospital 2...umah nie akak dgn adik2 leh jaga....akak nk ayah jaga diri ayah...kuatkn diri lawan sakit 2....akak selalu doakan ayah..mama....adik2 sihat..** akak syg ayah **







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...